مدير مجموعه آزادي: هواداران پرسپوليس و تراكتور فقط صد ميليون تومان به آزادي ضرر زدند اما خستگي به تن ما ماند!

نصيبي، مدير ورزشگاه آزادي در گفتگو با عماد اعرابي مجري ورزشي شبكه سوم سيما از شكستن شيرآلات سرويس بهداشتي و پرتاب آن به زمين گلايه كرد
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>